Питання та відповідь

Найчастіші запитання:

Як оформити замовлення?

Щоб сформувати замовлення на сайті:

  1. Додайте обрані товари у кошик, натиснувши кнопку "В кошик".
  2. Перейдіть до кошика натиснувши "Оформити замовлення" або продовжить обирати потрібні вам товари.
  3. Заповніть необхідні дані.
  4. Чекайте, поки з вами зв'яжеться менеджер для підтвердження замовлення.
  5. Рекомендуємо Вам попередньо зареєструватись на сайті та увійти до особистого кабінету перед оформленням замовлення, щоб стати учасником нашої дисконтної програми та отримати знижку вже на перше замовлення.
Як здійснюється доставка?

Доставка по Україні здійснюється поштовою службою "Нова Пошта". Детальніше читайте - Про доставку.

Як оплачується замовлення?
  1. Післяплата при надсиланні поштовою службою.
  2. Онлайн-оплата через платіжну систему LiqPay.
Обмін або повернення виробу

Повернення або обмін товару можливий протягом 14 днів з моменту отримання Вами замовлення. Більш детально ознайомитись з умовами повернення/обміну товару Ви можете тут.

Як дізнатися про статус замовлення та відстежити рух посилки?

Дізнатись статус замовлення можна в особистому кабінеті, або написавши нам у месенджерах:

Після відправки замовлення Новою Поштою ви також можете відстежувати посилку по ТТН на сайті або додатку Нової Пошти.