Доставка та оплата

Доставка по Україні

Доставка по всій Україні здійснюється поштовою службою "Нова пошта".

Доставка можлива тільки на відділення "Нової пошти". Вартість доставки залежить від ваги посилки (фактичної або об'ємної) згідно з тарифами пошти.

Ми пропонуємо безкоштовну доставку на відділення для замовлень понад 800 грн.

При оплаті таких замовлень післяплатою клієнт оплачує тільки вартість переказу грошей згідно з чинними тарифами пошти.

*По всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.

Оплату товару ви можете здійснити зручним для вас способом:

  • післяплата при надсиланні поштовою службою;
  • онлайн-оплата через платіжну систему LiqPay
liqpay

Виключення:

Якщо вартість товару понад 1000 ₴ і він належить до вказаних нижче категорій, то ми просимо внести повну передоплату:

  • акваріуми та тераріуми;
  • тумби для акваріумів та тераріумів;
  • будки та вольєри;
  • перенесення для котів та собак;
  • клітини для собак, гризунів, птахів, тхорів;
  • туалети для котів та собак;
  • наповнювачі для котячих туалетів: гранульовані, на основі дерева, бентонітові;
  • кігтеточки.
  • Також, безкоштовна доставка, не поширюється на вказані вище категорії.

Якщо вартість товару в замовленні понад 500 ₴ і він належить до вказаних нижче категорій:

  • вологий корм ("Клуб 4 Лапи", "Мяу", "Оптиміл", "Фріскас", "Віскас", "Кет чау", "Фелікс", "Шеба", "Кітікет").
  • Також, безкоштовна доставка, не поширюється на вказані вище категорії.
Що робити, якщо товар пошкоджено?

Прохання уважно ознайомитись із правилами подання претензій у разі доставки товару з пошкодженнями.

  1. Отримавши замовлення, огляньте цілісність коробки або пакета безпосередньо у відділенні перевізника.
  2. Обов'язково відкрийте посилку в присутності співробітника кур'єрської компанії, якщо виявите будь-які пошкодження вантажу, попросіть оформити «Акт огляду вантажу» та заповніть «Бланк відмови від вантажу», вказавши причину відмови – У зв'язку з пошкодженням транспортування.
  3. Потім оформте "Акт прийняття-передання", де також вкажіть про пошкодження товару.
  4. Обов'язково, не йдучи зі складу кур'єрської компанії, зателефонуйте нам та повідомте всі деталі.

Після заповнення цих трьох документів ми зможемо надіслати вам новий товар.

Якщо пошкодження вантажу не буде належним чином задокументовано, заміна пошкодженого товару не провадиться.