Чи можу я повернути або обміняти товар

Інтернет-магазин HayTak працює на території України повернення в рамках її нормативно правового поля й у своїй діяльності керується Законом України "Про захист прав споживачів".

Повернення / обмін товару можливий протягом 14 днів з моменту отримання Вами замовлення. Тому, якщо придбаний в нашому магазині товар, з якої-небудь причини, не підійшов (колір, якість, характеристики), протягом 14 днів з дня отримання замовлення, Ви можете звернутися до нас для повернення коштів, якщо немає альтернативних варіантів обміну на відповідний товар. При цьому варто враховувати, що повернення / обмін товару можливий в тому випадку, якщо будуть дотримані дані умови:

  • Товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості, для Акваріумів - не заливали воду і т.д.;
  • Пакування не пошкоджене (не розкрита, для кормів і товарів з герметичним пакуванням) і товарний вигляд товару збережений, ярлики виробника не зірвали;
  • Товар, який Ви замовили підлягає поверненню / обміну по Закону України "Про захист прав споживачів", список можна подивитися тут: посилання такі товари Ви можете повернути тільки в тому випадку якщо:
  1. Він не відповідає замовленням;
  2. Закінчився термін придатності;
  3. Якщо на упаковці немає обов'язкових відомостей (маркування, дата виготовлення, термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця і юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту).
До кого звернутися для повернення/обміну?

У разі виникнення будь-якої ситуації вимагає обміну або повернення товару, Ви можете залишити заявку на пошту вказавши в темі листа "Обмін і повернення", в листі вкажіть номер замовлення і номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото або детальний опис ситуації. Якщо заявка подана в будь-який день тижня з 9 до 19 ми зв'яжемося з Вами протягом 1 години з моменту отримання заявки.

Також Ви можете звернутися з цим питанням до операторів за телефонами (потрібно знати номер замовлення на сайті):

Як товар доставити назад в магазин?

Важливо: щоб уникнути непорозумінь або затримок, повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим оператором.

  • при доставці Вашого наступного замовлення, якщо такий буде;
  • транспортною компанією, якою був доставлений Ваше замовлення.
Хто буде платити за доставку товару назад?

Якщо повернення / обмін відбувається через неналежної якості або невідповідності товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину. В іншому випадку - транспортні послуги оплачує покупець, проте в кожному конкретному випадку, наш підхід до клієнта індивідуальний і приймається рішення максимально задовольняє обидві сторони.

Як і коли я отримаю назад свої гроші?

Засоби при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення:

  • онлайн оплата при оформленні замовлення - на банківську карту, післяплата;
  • при отриманні на відділенні транспортної компанії - на банківську карту;

Обмін товару або повернення коштів проводиться на протязі 1-2 робочих днів, з моменту надходження до нас повернутого товару.

Увага: магазин не несе відповідальності за роботу банківської системи України, в разі затримок з перерахуванням коштів на Вашу банківську карту, звертайтеся в банк видав Вам цю карту.

Чому я повинен чекати рішення про повернення коштів і як взагалі цього уникнути?

Для оцінки товарного вигляду і стану повернутого товару, нам зазвичай досить 1-2 робочих днів, однак якщо товар був відправлений Вам транспортною компанією, він надходить до нас на склад протягом 5 робочих, прийміть це до уваги.

Ці прості правила заощадять Вам час:
  • Замовлення, що відправляються транспортними компаніями, страхуються на повну вартість, будь ласка, перевіряйте упаковку посилки (товару) на цілісність і / або наявність зовнішніх пошкоджень, вимагайте від перевізника можливість перевірки товару;
  • При доставці товару нашим кур'єром звірте товар із замовленням і накладної.

Кожна нестандартна ситуація, що склалася при виконанні нами Вашого замовлення, робить наш сервіс краще і сприяє тому, щоб ми знайшли спосіб уникнути її в майбутньому.